2014年12月23日 星期二

[Mika - 產品試用] Culturelle康萃樂益生菌的好幫手


早陣子因常常做 event 的外妝工作,認識了很多新朋友,而部分都已經有小朋友啦!一班媽媽圍埋一齊好自然都會傾下湊B心得,我就因為工作關係,好多時有湊B問題都唔知問邊個好,所以會係同類既聚會乘機向其他媽媽偷師!

我個囡Mika 現在已經兩歲兩個月大啦,好鐘意食野,基本上咩都食既唯獨是唔鐘意食菜,一個星期總係有一次因為痾唔到便便而狂喊,個肚仔谷住谷住令屁股好痛,痛好耐先出到手指公咁上下大細的、又黑又硬的臭便便。整個狂喊的過程每次都喊得十分淒厲!我完完本本將我女的情況同其中一位媽媽朋友講,呢位媽媽朋友就說可以為囡囡補充益生菌,她介紹我可以給囡囡服用一些含有益生菌的兒童健康食品,還把康萃樂這個益生菌品牌推薦給我,托人送我兩盒康萃樂Culturelle嬰幼兒益生菌給我囡囡Mika試食。她說Culturelle香港不單是一種兒童健康食品,還是一種增強免疫力食品。




剛收到康萃樂Culturelle嬰幼兒益生菌,我囡立即拎上手望來望去


咩嚟ga?


望來望去都係鐘意呢盒多D!



我都食左一粒康萃樂 Culturelle嬰幼兒益生菌,味道是苺味,Mika食完一粒已經好想食第二粒啦!不過目前為止,我都是讓囡囡一日吃一粒,如果問題嚴重才可加多一粒。因為一粒康萃樂Culturelle嬰幼兒益生菌可以增強抵抗力,但如果便秘問題嚴重,可以多食一粒。


俾我囡服用康萃樂 Culturelle之前,我都有擔心「Culturelle益生菌好唔好」這個問題,所以我都上網做了一些資料搜集和了解了一些有關康萃樂益生菌評價及資料。


原來益生菌是一種在腸道、消化系統的活性微生物,

而康萃樂Culturelle所含的益生菌種類是鼠李糖乳桿菌(LGG)。

原來鼠李糖乳桿菌較其他的益生菌耐酸性高,活性好,

不怕經過「胃酸」後會失去活性。
而且鼠李糖乳桿菌是世界上臨床研究最多的益生菌,和已證明全年齡都適合服用的。
所以我都放心給小朋友食用。

以我囡囡的年紀就適合服用康萃樂 Culturelle益生菌沖劑;不過我囡囡比較喜歡康萃樂 Culturelle益生菌咀嚼片,可能食既時候感覺似食糖吧!我問過只要確保小朋友能咬碎服用即可,兩種康萃樂益生菌都是100%鼠李糖乳桿菌,兒童益生菌咀嚼片更含有維他命C。其實康萃樂 Culturelle益生菌好處不止只令腸道健康,還是一種增強免疫力食品。

Mika 食了5天,暫時無再為痾便便而狂喊,由試食第二日起,每天都輕易痾到便便,情況得到改善,至今仍在試食這種兒童健康產品。不過我都會把這個益生菌品牌推薦給我身邊的媽媽朋友。



最後想補充一點,康萃樂 Culturelle益生菌在萬寧、華潤堂及荷花有售的。

如果想了解更多有關康萃樂 Culturelle益生菌的資料,
可到康萃樂益生菌 Culturelle香港的專頁:
www.facebook.com/culturellehongkong

**產品及試用由康萃樂香港提供,食用效果可能因人而異

沒有留言:

張貼留言