2014年12月23日 星期二

Gigi & Ian


恭喜新娘子 Gigi & Ian 結束7年愛情長跑,正式成為郭生郭太!
Gigi 曾試過很多位化妝師,最後都選擇了我,我的確受寵若驚,而昨晚剛回港的我訓唔夠幾個鐘又出動啦,但見到Gigi 一家幸福及滿意的笑容,所有都值得的!

Bridel Gigi - Makeup by Glory Kwok
Bridesmaid - Makeup and hair by MakeUpByGlory Team

Assisted by Bonibelle Lee



新娘子Gigi 要求 "化左等於無化,但要靚左" 
好開心當日完全做到Gigi 要求的效果




當日的佈置都十分華麗, 很有英倫 Feel


雖然白天時, 化妝以 "化左等於無化,但要靚左" 的要求為主, 到晚宴時妝容要稍為調整以配合現場的燈光及氣氛, 妝感同樣予人感覺高貴且有氣質


現在環境比較暗, 我部相機仔支持不住, 唯有在新娘房多拍一些花絮照
謝謝我當日的助手 Bonibelle幫我拍下多張工作照, 好美喔!


謝謝Gigi 滿意MakeUpByGlory Team~ 期待攝影師的照片!
順帶一提,  Theme Wedding 的 Wedding Planner Issac & Vicky 十分專業, 整日的流程安排得很流暢, 是我合作過的 Wedding Planner 之中最值得推介俾新人之一間公司!


沒有留言:

張貼留言