2014年12月21日 星期日

瑞士COLOSÉ產品試用會

12月工作停不了,完全沒有時間好好坐下跟老公及女兒好好吃一餐飯,希望新年前後情況會改善啦!話說回來,上星期去了COLOSÉ美肌研習坊,挺有趣的!入面有些新護膚方法要跟大家分享一下!

由於自己對呢個品牌非常陌生,特意早一點到場看看,現場放滿COLOSÉ Xmas set.




分享開始前,我跟其他美容達人一邊享用可口茶點,一邊試新產品


圖中手上拿著的是植膠原去皺眼霜


話明係眼霜,搽眼一定無問題,質地好Rich,唔覺“笠”,啱晒有好勁眼紋既我!


呢個產品另一個好處就是可以搽上咀,一物多用


搽上咀好快見效果,唇紋唔見晒,仲有豐唇效果
當日我十分陶醉在護唇的部分,哈哈


另一個有趣既發現就是 COLOSÉ晚霜


拿部分晚霜上手,質感似“笠版雪花膏”


現場COLOSÉ美容師教我地用皇牌玫瑰水混合COLOSÉ 晚霜使用,質感即時變
得水噹噹


搽上手後,COLOSÉ晚霜即時吸收晒,手背即時白滑、水潤


多謝當日教我地COLOSÉ美容、化妝心得的團隊


在此多謝COLOSÉ送上的產品套裝,而我更在抽獎中得到貨裝的晚霜一盒,我可以好好使用COLOSÉ美容師教的秘技好好護膚!


總結:產品包裝比較平實,但護膚效果充滿驚喜!

沒有留言:

張貼留言