2013年10月15日 星期二

Melvita 30 週年生日會 - Rue de Rennes Paris 6


剛完結的歐洲工作行程中有超多事想跟大家分享, 其中一件是在行程尾聲時, 有幸得到在法國的好朋友 Kate 邀請出席法國品牌 Melvita 30 週年生日會, 當中有香港仍未上架既新產品, 你地話係唔係要率先同大家分享左先丫?

如果有留意有機 Skin Care 產品, 一定對在香港已有10家分店的 Melvita 唔感到陌生! (威水史太多, 較近期是 Melvita 推出的美白系列是全球首個有機美白產品) 在巴黎, Melvita 只有2間專門店, 今次的生日會就在巴黎 6區 Rennes 分店內舉行!


巴黎 6區 Rennes 的路上有不少衣著有品味的法國人往來, 相對遊客較少


生日會準備了香檳、有機果汁、有機蛋糕及有機小吃, 連陪我們來的李生也吃得津津有味



除左食, 我地第一時間睇最新推出的 3個新產品, 而我地對中間的 Sparkling Oil超有興趣!


Melvita 的超級 VIP Kate, 對 Melvita 的產品非常熟悉, 講左好多皇牌產品的成份、使用方法俾我知道


活動正式開始, 由創辦人 Bernard Chevilliat 主持演講, 再切一個大蛋糕慶祝 Melvita 30週年



好榮幸可以跟創辦人合照, 更分享了有關 Melvita 的新資訊! 從創辦人口中講出, 另有一番感覺, 一個已經 60歲的 uncle對自己的事業仍然充滿熱誠, 十分佩服!


由於在法國 Melvita 產品售價相對比香港低, 活動中有部分產品買滿 3 件仲有7折優惠, 百多歐元就買了不少產品, 我的行李都超重了.......


圖中就是今次的收穫, 試用報告遲些會詳細列出! 但.......

一定要跟大家講講這個新產品 Melvita Sparkling Oil


            5大成份
1. Argan Oil from Morocco
2. Kendi Oil from Indonesia
3. Inca Inchi Oil from Amazoniz with regenerating properties
4. Buriti Oil from Brazil
5. Pracaxi Oil from Amazoniz

簡單點來說, 此產品是有滋潤皮膚、令頭髮強韌及充滿光澤, 可用在全身、面部 (眼部肌膚除外) 及頭髮上。



用前搖一搖, 令樽內的金粉不致沉在樽底, 2-4吋左右距離噴在想要塗抹的位置,  噴出來是一堆油加金粉 (如圖示), 個人建議噴後最好用手或用粉樸推開


推開後皮膚會帶有光澤而唔會過份閃, 我法國朋友 Kate更幫呢個產品改左個名 「全新多功能閃銅光油」! 我自己覺得新娘子或要出席宴會的女仕們, 可在穿上婚紗晚裝後塗在肩、手及雙腿上! 用完記得徹底洗淨喔!!! 

推介!! 已經放入我的化妝箱啦!!!


香港 Melvita 官網
http://hk.melvita.com/00_main_30years,7,2,840,79451.htm

沒有留言:

張貼留言